понеділок, 4 квітня 2016 р.

Модуль 9 -10

При опрацюванні дев’ятого модуля я міркувала, як я можу допомогти учням стати цілеспрямованими в навчанні. Перехід до навчання , що будується навколо потреб учнів вимагає адаптації як учителя, так і учнів. Вчителі мають працювати разом з учнями, щоб допомогти розвинутися навичкам самоспрямованості. Учні мають бути активними у  власному навчанні.
                 Я зрозуміла, що можу диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище.Я можу планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні  способи сприйняття інформації, різні ступені розвитку  учнів.
                 Цей модуль допоміг мені впевнитися, що задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.
Я закінчую навчання за прграмою Intel. Портфоліо майже готове.
Під час роботи над десятим  модулем я міркувала, яким чином я зможу ефективніше навчати учнів відповідно до їх потреб.
               Я зрозуміла, що головне – це правильна постановка запитань. Добре продумані запитання спонукають до  змістових зв’язків між навчанням і реальним життям.  Також в навчальному процесі, побудованому на реальних потребах учнів важливі взаємовідносини учнів і вчителів, атмосфера навчальної кімнати , впровадження стратегій проектного навчання.

Також я внесла останні зміни у план вивчення теми, створила презентацію захисту Портфоліо .
Після вивчення цього модуля я задумалася, як найефективніше провести демонстрацію свого портфоліо, та як надати конструктивні відгуки для портфоліо інших учасників.
Я зрозуміла, що якщо учні знають, що їх проекти будуть представлені ширшій аудиторії, ніж клас, то їх навчання буде ефективніше.

Немає коментарів:

Дописати коментар