понеділок, 4 квітня 2016 р.

Модуль 3-4

При вивченні модуля 3   з’ясували вимоги навчальних програм та державних освітніх стандартів. Сформулювали навчальні цілі, які базуються на освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів. Сформулювали завдання для виконання досліджень учнів у проектній діяльності.

В результаті опрацювання цього модуля я уточнила Основні запитання проекту.

         Я обдумала важливість формуючого оцінювання і зрозуміла, що оцінювання навчальних проектів має здійснюватись протягом всього навчального процесу. Потрібно оцінювати важливі цілі проекту, залучати учнів до процесу оцінювання, використовувати різні стратегії оцінювання, враховувати навчальні потреби учнів. Також важливим є заохочувати самоспрямування та співпрацю, відслідковувати прогрес учнів, бачити розуміння змісту та володіння навичками.


         Формуюче оцінювання варто використовувати не лише в проектній діяльності, а й при проведенні звичайних традиційних уроків. Воно підвищує мотивацію в навчанні.

Немає коментарів:

Дописати коментар